معرفی کتابها و دوره ها

امتحان تعیین سطح عربی بصورت آنلاین

دوشنبه 03 مهر 1396

معرفی دو سایت برای امتحان تعیین سطح عربی!

سایت اول، سایت ای اس ال: در این سایت امکانات جالبی برای علاقه مندان به یادگیری زبانهای خارجی وجود دارد که البته بیشتر آنها رایگان نیست. تعیین سطح عربی امتحان عربی نمونه سوال عربی تعیین سطح مکالمه عربی چگونه از سطح خودمان با خبر شویمولی یکی از امکانات بسیار مفید و در عین حال مجانی این سایت امتحان تعیین سطح هست که در حال حاضر برای زبانهای عربی، انگلیسی، فرانسه، آلمانی، روسی، اسپانیولی و ایتالیایی فراهم می باشید. در هر یک از این امتحانها 40 سوال تستی سخت و آسان از شما پرسیده می شود که با پاسخگویی به آنها می توانید سطح خود را در زبان مورد نظر بدانید. البته نتیجه این امتحان تقریبی است چون امکان امتحان شفاهی وجود ندارد و بخش مهمی از امتحان تعیین سطح شفاهی است. در پایان امتحان سایت علاوه بر نمایش پاسخنامه و نمره شما، سطح شما را گفته و توضیحاتی هم در این رابطه به شما ارائه می کند.

جهت ورود به امتحان تعیین سطح عربی اینجا کلیک کنید

توضیح: در صفحه بعد دکمه قرمز رنگ start quiz  را بزنید.

سایت دوم، سایت آزمونهای رایگان: این سایت آزمونهای مختلفی دارد که برخی از آنها جنبه تفریحی دارد. یکی از آزمونهای این سایت آزمون قواعد عربی است که شما با پاسخ دادن به ده سوال این آزمون می توانید از سطح تقریبی خود با خبر شوید.

این سایت یک سری امکانات تفریحی  هم دارد ولی برای استفاده از برخی از آنها به فیلتر شکن و داشتن اکانت در فیسبوک نیاز دارید.

ورود به سایت آزمونهای رایگان

 

منبع: عربی برای همه

آموزش مکالمه عربی


مطالب مرتبط

دسته بندی موضوعات

فیلم های آموزشی

آمار سایت