معرفی کتابها و دوره ها

یک کتاب بی نظیر!! آموزش تصویری هزار لغت پرکاربرد عربی به صورت طبقه بندی شدی بر اساس موضوع + نحوه تلفظ

یکشنبه 02 فروردین 1394

این کتاب از بهترین کتابهایی است که در زمینه آموزش و حفظ لغات عربی تالیف شده است. شما در این کتاب با استفاده از تصاویر جذاب  از اشیاء، آموزش تصویری لغات عربی آموزش لغتهای پرکاربرد عربیاجسام و اماکن مختلف نام هرکدام از آنها را به عربی یاد می گیرید. به عنوان مثال تصویری از آشپزخانه را همراه با تمام لوازم مورد استفاده در آن را می بینید که نام هرکدام از آنها به عربی در کنارش نوشته شده است. تصاویری به همین صورت از خانه، باغچه، خیابانها، مدرسه، اعداد، انواع پوشاک و لباس، آب و هوا، خوراکی ها و میوه ها، ورزشها، شهربازی، فروشگاه، مزرعه، فرودگاه و... وجود دارد. علاوه بر آن نحوه تلفظ هر کلمه هم با حروف انگلیسی در کنار آن نوشته شده است.
این روش علاوه بر اینکه باعث بهبود روند یادگیری و تثبیت لغات در حافظه می شود فرایند حفظ لغت را برای شما تبدیل به یک کار جذاب و تفریح گونه می کند. در این کتاب 1000 لغت پرکاربرد عربی را می توانید یاد بگبرید و در مکالمات روز مره آنها را استعمال کنید.
فرمت این کتاب 65 صفحه ای پی دی اف (pdf) است و حجم آن 17 مگابایت می باشد. برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید.
یکی از بهترین راههای استفاده ازینگونه کتابها این است که آن را پرینت کرده و به دیوار اتاقتان بچسبانید تا همیشه و در همه حال لغت یاد بگیرید.

برای دانلود از یکی از لینکهای زیر استفاده کنید: ( حجم: 17 مگابایت)

تعداد صفحات: 65

دانلود از آرشیو

دانلود از پیکوفایل

دانلود از پرشین گیگ

 

 

منبع: عربی برای همه

 


مطالب مرتبط

دسته بندی موضوعات

فیلم های آموزشی

آمار سایت